خدمات پس از فروش بیمکث

خدمات پس از فروش بیمکث

مهم ترین عامل در اطمینان از خرید و کیفیت یک محصول ، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد . بر اساس یکی از جدید ترین قوانین تصویب شده ی سازمان حمایت از مشتریان و مصرف کنندگان ،کلیه تولید کننده گان متعهد به ارائه گارانتی با حداقل ۱۸ ماه اعتبار هستند . شرکت محبوب و نام آشنای بیمکث نیز جهت احترام به حقوق مشتریان خود و افزایش هر چه بیشتر اطمینان خاطر آن ها از خرید محصولات بیمکث ، گارانتی و خدمات پس از فروش انواع این محصول را با اعتبار ۲۵ ماهه ارائه می نماید .

واحد خدمات پس از فروش بیمکث در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان و مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین استانداردها نموده است.

ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش در ۳۲ استان کشور و دریافت گواهی نامه های ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ در مدیریت شکایات و رضایتمندی مشتری گواهی بر این مدعاست.

مواردی که شامل استفاده از گارانتی محصولات بیمکث نمی شوند :

تماس با واحد خدمات بیمکث
جهت استفاده از خدمات پس از فروش بیمکث و هر گونه انتقادات ، پیشنهادات و شکایات تنها کافیست با شماره تلفن ۰۲۱۷۳۱۹ تماس حاصل نمایید و یا جهت نصب و بهره مندی از خدمات گارانتی محصولات بیمکث شماره سریال درج شده بر روی محصول خریداری شده خود را به شماره سامانه ۰۲۱۷۳۱۹ پیامک نمایید. بدیهی است درغیر اینصورت محصول شما فاقد گارانتی خواهد شد.

هم چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع هود آشپزخانه ، اجاق رومیزی، اجاق صفحه برقی، سینک و فر آشپزخانه نیز می توانید ، از طریق شماره تلفن درج شده در وب سایت بیمکث با کارشناسان مجرب شرکت بیمکث ارتباط برقرار نمایید .

لینک صفحه خدمات بیمکث

دانلود دفترچه راهنمای فر ۰۰۲۰ برقی

 دانلود دفترچه راهنمای تمامی هودها

 

  1. کارشناسان بیمکث همواره آماده پاسخگویی به شما هستند

آدرس کارخانه بیمکث : تهران – تهرانپارس – خیابان دماوند – بلوار باباییان – کوچه یکم غربی – پلاک ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *